Rock N Roll all night

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-07-20 » 21:52:58
Dom här skönheterna hittade hem till mig idag, har velat ha ett par nitade skor ett BRAAA tag nu och när jag såg att dessa äntligen hade kommit in igen på Nelly var jag tvungen att slå till, för att inte vara med om samma sak som sist jag försökte beställa dom köpte jag faktiskt två storlekar, för att vara på säkra sidan liksom! :P Jag har fortfarande inte bestämt vilken storlek som passar bäst heller. Är mellan två storlekar :(
 
Och den här härliga tishan har jag trashat helt själv ;) En sådan har jag också velat ha ett tag men inte känt att jag hade pengarna till det, så när jag hittade ett snyggt motiv på datorn ritade jag av det, satte fast det på tröjan och började klippa. Tycker det blev riktigt bra faktiskt :)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!