Outfits

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-07-15 » 13:24:47
Här kommer lite outfitbilder på dom senaste outfitsen jag har haft på mig ;) Har inte riktigt haft lust att lägga upp dom innan, eller tid för den delen heller. Men nu har jag lite tid innan jag ska iväg till jobbet för ett kvällspass :)
 
Här är en av outfitsen, tröjan var från början en vanlig t-shirt som jag köpte på vårmarknanden, men gjorde om den lite ;) Shortsen har jag också gjort om själv, det var ett par vanliga blåjeans från början, tänk vad en sax, gummiband och lite klorin kan göra :)
 
 
Här är en outfit jag hade på mig på en fest häromveckan, jeansjackan är mammas sambo, men nu är den min! :) Tycker den är sådär härligt ball, men jag ska byta tygmärke när jag hittar ett annat snyggt, vill inte gå runt med limmareds mcklubb märke på ryggen ;)
 
 
Outfitbilder från samma kväll, blev en helt annan outfit utan jackan ;) Men den här skjortan är en ny sak från Cubus, love it! Och jag har gjort alla smycken själv på detalj bilden, örhängena gjorde jag samma kväll som festen :) Och ni glömmer väl inte? Ni kan beställa smycken av mig så gör jag dom så foooort jag får tid ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!