Score!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-02-02 » 22:17:51
Fick precis reda på mitt resultat på den senaste hemtentan och den blev godkänd det känns så sjukt nice! :D Efter de problemen jag hade med böcker och annat, men nu är det over and done! Så skönt, har hittills inte blivit underkänd på något under min tid på linnéuniversitet och sattsar på att inte bli det heller. Något som kan bli väldigt svårt, eftersom kraven höjs ju hela tiden och det kommer bli jobbigare och jobbigare :) Men screw that nu, godkänd är jag och nu ska jag fokusera helt på juridiken!

Oh and that's right jag köpte röd hårfärg idag, och gjorde ett halsband och ett par örhängen idag slänger upp en bild på det en annan gång :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!