Going redhead

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-02-03 » 21:39:16
Sitter nu as we speak med röd hårfärg i håret, Erika sitter brevid och vi kollar på Tomb raider. Precis som vi gjorde när vi var små och lekte Lara och Laura Croft i Mariedalsskogen utanför lägeneten. Känns som att cirkeln är sluten typ, vi träffades när hon flyttade hit och båda bodde på trandared och lekte tillsammans varje dag, sedan började vi på olika skolor och tappade kontakten. Men när vi började gymnasiet igen tog vi upp kontakten och nu har jag flyttat in p å samma gård som jag bodde på då jag och erika lekte som mest! Fast nu är vi vuxna, båda snart över 20 år. Jösses vad tiden går fort!

Men anyway ska återgå till badass Lara och hennes sexighet!



Nästa gång ni ser mig är jag redhead!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!