Avskeds middag på Grekiska tavernan

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2012-08-30 » 22:38:00

Imorgon flyttar min älskade vän Sanne till Holland, sorgligt oh ja, men jag vet att jag kommer ta varje tillfälle jag kan att åka och hälsa på henne i Amsterdam! Men igår så var det avskeds middag på Grekiska tavernan och sedan avslutades det hela på Wisers med en öl och här kommer bilderna! :)
 
Förätt - Kolgrillade paprikor marinerade i vitlök
Huvdrätt - Kolgrillade lammracks och klyftpotatis

På Wisers
 
Jag har världens bästa vänner och kommer sakna varenda en, men mitt första besök i lägenheten från Borås är redan planerat! :D Och jag kommer självklart komma till Borås, ofta :P
Postat av: Pytte-liten!
2012-08-30 / 22:51:16

Växjö besök 21-23 september! BOKAT! ;D

Svar: Heeelt klart! :D Och nu är det klart, det är så fint <3
Johanna


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!