Kläder under påsk

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-04-09 » 21:35:26
Såhär har jag sett ut under påsken, båda outfitsen är från middag hos mina föräldrar! I lördags var jag hos mamma och idag var jag hos min pappa på middag. Men ingen direkt påskmat bjöds det på, det enda jag tycker om på påskbordet är väl typ ägg så det var väl tur haha! :)

Som ni ser så rockade jag lockigt hår båda middagarna, jag älskar att ha lockigt hår men orkar sällan göra det. Dels för att sliter enormt på håret, men även för att min plattång inte är bäst på att göra lockar, men på i lördags och idag gick det bra! Men nu ska jag återgå till att se på Benjamin Buttons otroliga liv, ha det fint! :)



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!