Nyinflyttat i garderoben

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2011-10-20 » 01:33:04
Skrev ju tidigare att jag hade handlat lite nytt när jag var inne i stan, skulle köpa en laddare till min iphone, men insåg att lite shopping skulle nog hjälpa mot min tenta ångest som jag har! Och så blev det! :)



Allt ni ser är nytt, haha! Linnet köpte jag för 60kr på Monki (Ja växjö har monki! Och BikBok, underbart!) Shortsen är från HM för 199kr, har letat efter ett par välsittande skinnshorts med hög midja ett tag faktiskt. Satt fint att hitta dom sådär spontant! :) Skorna är från DinSko, dagens helt klart bästa köp!

Vad säger ni, är inte skorna snygga? Och dom påminner sjukt mycket om ett annat märke ;) Men istället för att punga ut 1300kr köpte jag dessa för 299kr, får väl inse att jag är student och inte har så mycket pengar som jag tror jag har. Dom ska ju faktiskt tillbaka! ;)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!