Dagens

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2011-10-19 » 20:19:03
Tänkte väl slänga upp en dagens här nu för första gången på länge. Försöker bli bättre på att blogga men det blir inget bra alltså, glömmer liksom av det där. Och det händer inte så där mycket i mitt liv, jag dansar, pluggar och går i skolan liksom. Och är hemma i Borås och bor hos älsklingen på helgerna, inte sådär jätteintressant kanske. Men ska väl se lite hur det går nu. Men som sagt dagens ska jag slänga upp, tänkte även slänga upp lite bilder på lite nytt som jag köpte idag när jag var nere i stan i Växjö! :)



Kavajen är ett gammalt fynd från Gina, den börjar bli galet sliten nu, tröjan som ni vet är från Berska i Holland, brallorna är gamla dom också men är från H&M!
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com 2011-10-19 / 23:32:34

Oh, vad roligt med blogginlägg, jag är en sucker för att läsa och kommentera andras bloggar! ;) Härlig stil du har!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!