Dagens i Borås

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2011-10-20 » 22:38:42
Är hemma i Borås nu! :) Sitter hemma hos älsklingen och väntar på att han ska sluta jobba. Ska vara hemma här nu i över en vecka och skriva hemtentan som släpps imorgon *svälj* Men, här får ni iaf en liten snabb dagens! :)



Lite sådär halvkrasslig bild faktiskt, ber om ursäkt för det men knäppte den snabbt innan jag skulle till tåget. Men skorna är dem jag köpte igår, brallorna cheap monday och tröjan är från en gina utförsäljning. Tycker färgen är snyggare i verkligheten än på bild, men det kan ju bero på att min kamera är sämre än sämst! Men ska se när jag får pengar att köpa en ny, hittade en på netonnet för 499kr! Billig och förmodligen inte superbra men nog bra mycket bättre än vad min nuvarande är haha, alla blonda blir liksom riktigt ljushuvuden om det är sol ute :P

Men nu ska jag kolla vidare på fråga olle dokumentären och hoppas att min snygging kommer hem snart! :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!