Update

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-05-25 » 23:45:38
Så vad har hänt som är värt att berätta idag då? Inte så jätte mycket kanske. Mest värt att berätta är väl att jag fikade med fina Rijalda idag, var jätte längesedan jag och hon umgicks. Vi brukar träffas men inte umgås, gillar den tjejen skarpt alltså. Har aldrig klickat med någon så snabbt som jag klickade med henne! Och nu på kvällen har jag varit och övningskört, första gången på ett år. Det gick väl bra, kände lite på bilen eftersom den är ny och åkte sedan till bosnäs och tillbaka bara för att. Känns faktiskt bra. Jag är ju inte ens nära ett körkort men jag vet hur man kör iaf, någorlunda haha! :D

Men men, nu ska jag fortsätta kolla på off the map sedan ska jag väl försöka sova, ska på möte imorgon halv tio om studenten. Alltså det närmar sig! Hoppas att klänningen jag beställde idag kommer och är i rätt storlek ^^


Sarah Dress SEK 599, Jones & Jones - NELLY.COM

 

 

Klänningen är från Nelly, jag gillar marilyn stuket på den :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!