Sjung om studentens lyckliga dar..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-05-30 » 23:18:09
Fick min studentklänning idag, damn vad fin den äääär! Det är helt sjukt, galet mycket marilyn monroe över den och alldeles sådär vippig som hennes klänningar alltid var. Sweet :) När jag var i göteborg hittade jag även en klänning som jag ska ha på flaket, tänkte först köpa en klänning att ha på kvällen men eftersom klänningen från nelly är så fin vill jag ha den hela dagen och kvällen/natten. Och anledningen till att jag har två klänningar är för att om jag känner klassen väl som kommer det vara alkohol i princip överallt och då är det ju inte så himla kul kanske att ha på sig samma klänning på kvällen ;) Kom ju förövrigt på att jag lovade slänga upp en kvällens i fredags, får väl göra det idag istället. Dagens outfits har inte hamnat på bild på ett tag. Kanske ska  börja med det så att jag hittar lite mer motivation att klä mig snyggt ^^
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!