Day and night

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-05-28 » 02:20:38
Idag var det "skola" gick till samhälls lektionen där jag fick mitt betyg (MVG sweet) och gjorde en utvärdering sedan slutade jag haha, värd skoldag xD Men efter skolan blev det lite roligare, fikade med fina tjejer och Joel från klassen för att fira Monja som fyller år på söndag, därefter jobb och sist men inte minst brännan med trevliga tjejor :) Försöker umgås så mycket som möjligt med klassen för snart skiljs vi ju åt, sad face. Men tänkte även slänga upp en dagens och kvällens outfit men hittade kameran precis när jag sprang hemifrån så det blir tyvärr ingen idag, men kanske imorgon! :D Imorgon blir det förövrigt göteborg för att se vad dom har för roligt :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!