Time for bed

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-03-15 » 23:43:44
Snart är det dags att gå och lägga sig, ska bara varva ner lite softa lite ^^ Idag har varit en bra dag, PA träningen gick super och det gick helt okej på jobbet idag med. Var och träffade Kristel en stund också en sista gång innan hon tar sitt pick och pack och flyttar till Holland. Det är väl det som har hänt idag, är lite sad face för att jag missade desperate men får väl hoppas att det finns på kanal5 play ;) Meen funderar på att läsa en bok eller något eftersom jag inte är speciellt trött, då brukar en bok hjälpa en :) Hade tänkt plugga på arbetsmiljö och säkerhet men det är ju klart att jag glömmer det! Så det blir råplugg imorgon, som tur var så gav vår lärare oss sovmorgon haha :)

Och just det, bilderna som vi tog med laget har kommit, sweet :) Kan ju bara säga att jag behöver den där solduschen som jag bokade idag haha!

 

Bara några dagar kvar till dm nu! Så klicka här för att kirra era biljetter! Det kommer bli FETT och det är inget ni vill missa säger jag bara :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!