So fresh

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-03-24 » 22:53:55
Så fräsch som jag är nu var det längesedan jag var alltså :P Jag och karin åkte hit efter sista träningen innan DM (IIIIIH) och hoppade in i bastun, där vi skrubbade och kliade och svettades bort allt äckel på kroppen, så nu har jag sådär underbart len och mjuk hud, satt även i bastun med hårinpackning så håret är riktigt najs nu. Kan behövas för att jag ska förstöra det imorgon, tänkte färga det nämligen ^^ vill ju inte ha utväxt på tävlingen liksom ;)

Men men appropå tävling, fy vad bra det känns! Hoppas bara att vi sätter allt så bra på tävling som vi gör på träningarna, då är vi näst intill ostoppbara. Alla starter vi har iår är feeeta :D Tja men nu är jag jääävligt trött så ska slänga mig i soffan och glo på bourne supremacy och sedan nana. Dags för spraytan imorgon ju haha xD Jävla fjortis är jag ^^ men gratis är gott :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!