Ny garderob = nya kläder

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2011-03-29 » 16:11:36
Har ju som sagt en ny garderob så tyckte att det behövdes lite nya kläder till den! Så idag drog jag till Gina tricos utförsäljning i deras gamla kontor och shoppade loss lite grann. Fick med mig en gammelrosa och svart kavaj, en stickad tröja, en svart tröja, ett par skinnleggins och en sammetsjal. Är speciellt nöjd med sjalen, det är en sådan där rund sak, har funderat på att köpa en sådan riktigt länge men när jag väl bestämde mig för att jag ville ha en sån så var den helt plötsligt slut. Letade efter den ganska länge och precis när jag jag gett upp och skulle gå och betala hittade jag den i en låda, så underbart. I was very very happy :) Och just det, priset på detta är ju det bästa. Betalade den nätta summan på 210 kr för allting. Det är SÅ det ska vara! Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sedan dra iväg till jobbet. Ni får se dom nya kläderna ikväll kanske, och även en liten dagens outfit om jag har tid ork och lust (och hittar min kamera)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!