March

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-03-03 » 23:09:23
Sitter i soffan och klockan är lite över elva, har ett sjukt sötsug så ska snart gå upp och se vad jag kan göra åt det... Sen ska jag ta vad jag än hittar lägga mig i sänge och läsa en bok och soooova! Somnade relativt tidigt igår, är riktigt stolt! Sov hos pappa, var värsta lyxen dom hade lagat min favorit mat (lax) och bakat kladdkaka. Riktigt gött :D Imorgon ska jag åka till skolan klockan tolv och kommer förmodligen hem vid elva/tolv tiden på natten. Det är dags för mingelfest på bäckäng. Alla som ska medverka i kulturfestivalen är välkommna och jag är med och anordnar festen därför ska jag stanna efter skolan och fixa iordning allt måste även stanna efter festen för att städa och så, hmm =/
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!