Booring

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-03-01 » 23:15:46
Haha alltså vilken sjukt tråkig människa jag är! Skrivs ju inget intressant alls här på bloggen, får kanske bättra mig med det och göra lite roligare saker :P Aja skit samma, idag har det iaf varit skola, som vanligt. Efter skolan tog jag en sväng förbi veras garderob och hittade ett par svarta höga skinn shorts som jag tror att jag ska inhandla. Får se lite. De var lite halvdyra faktiskt men ändå så snygga, skit snyggt att matcha med en vit skjorta! Hade även tänkt sola idag men var för lat så funderar på om det ska bli imorgon istället. Måste iväg och simma imorgon också, var längesedan jag gjorde det nu så det måste bli gjort känner jag! Ska även sova hos min papi imorgon. Det var längesedan! Men nu ska jag kolla på något som finns på datorn eller på någon fin hemsida och försöka sova, så natti natti!

 

Hit vill jag nu förövrigt, är förjävla kallt överallt! >_<

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!