And he kissed me 'til the morning light

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-03-05 » 19:26:05
Sitter i soffan nu och är sådär halvseg men ändå rastlös. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, funderar på att dra ner till nära dig och köpa mig en påse med godis och ligga hemma hela kvällen och natten med film och godis i min ensamhet. Är på supermyshumör =/ Fotograferingen idag blev nog rätt bra, fast hatar dom där korta dräkterna. Fast dom är ju jävligt snygga! Tog individuellt foto och kompis foto med karin utöver lagfotot :) Vi märker hur dom ser ut när jag fått hem dom hehe :) Tog aldrig några bilder därborta, min kamera är så äckligt kass att det inte funkar utan blixt och vi fick inte ha blixt där inne. Men karin tog några bilder som jag tänkte sno senare hehe :D Men nu åter till glee :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!