Work hard and get better

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-01-09 » 16:35:37
Idag var det tidig morgon som sagt. Ställde klockan på halv nio men stannade i sängen till nio :) Åkte till träningen, vi gick igenom program och gympa. Och jag satte äntligen min rondat flickis flickis igen. Hoppas bara att jag kan flytta ner den på den hårda matten innan 1 Mars :) Det är vår deadline, då ska allt vara satt annars ändrar vi. Jäkligt bra tycker jag! Och det var gött att träna idag jag var träningsugen, är det fortfarande så jag får ge gärnet imorgon på träningen också. Fast på måndagar är jag alltid så jääävla trött, pågrund av dansen och sånt :P Men men annars idag har jag inte gjort något. Tror inte jag ska göra något heller, bara softa och kanske få lite skolarbeten gjort :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!