sleepy

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-01-17 » 21:36:38
Haha somnade till ett tag där innan jag hoppade in i duschen, men nu är jag färdig duschad och ligger i sängen igen. Orkar inte röra på mig haha xD Men ska nog gå om ett tag, måste ju smörja in mig med min härliga mango lotion från body shop muuuuuums! Den luktar så gott att jag vill äta upp den, det är ingen som vet om den finns som parfym? Har inte kollat det, men älskar att lukta som en fruktkorg haha! xD
Postat av: Eli
2011-01-17 / 23:25:01

yves rocher har parfymer i olika fruktdofter! älskar mangon och kokosen! xD


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohannafrida.blogg.se/ 2011-01-17 / 23:35:02

Åh, har dom? Det ska jag nog allt kolla upp! :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!