certificate of advanced english

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-01-19 » 00:03:19
Har precis skrivit klart en anlys på boken  The bell jar, eller jag har skrivit klart en analys med stöd ord eftersom den ska vara muntlig. Känns fruktänsvärt stabilt eftersom jag inte har läst färdigt boken haha, men jag måste bara säga att ju mer och mer jag läser boken desto intressantare blir den så funderar faktiskt på om jag ska läsa ut den där rackaren ändå haha! Hoppas bara att analysen stämmer med resten av boken, men det är ju bara... närmare hundro sidor kvar haha xD Alltså jag fattar inte, vad har hänt jag som aaalltid läste innan. Och jag läste fort, liksom vad hände där haha, jag kunde läsa ut en sådan här bok på en dag innan :P Tja det kan ju ha tagit längre tid för att jag somnade typ hela tiden när jag läste den efter jag kom hem idag hehe. Och just det, slutade tjugo i elva idag, hade bara en lektion, som varje tisdag det är naaaajs! :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!