Valentines day

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-15 » 10:45:39
Så nu är alla hjärtans dag över, då kanske man kan slippa åka denna känslomässiga bergochdal bana idag. Det blev en bra dag igår trots allt, eller mer kväll. Fick besök runt elva då någon slutat jobbet och då blev det massa mys och det var himla trevligt. Nu har sällskapet åkt iväg till jobbet igen och lämnat mig kvar i en iskall säng! Alltså jävla fläkt haha, ligger i mjukisbyxor och hodd tröja under täcket ändå fryser jag! :P Tror jag ska kolla på vampire diaries nu, vill somna om igen, mitt huvud dödar mig!
Postat av: sara
URL: http://ensara.blogg.se/ 2011-02-15 / 12:04:23

Hej!! Jag ska gå rak på sak!

Jag behöver hjälp! Satt skit länge igår och fixade med min design och var nöjd igårkväll. MEN idag när jag tittade på den blev jag osäker.

Jag har nämligen bytt sida på min meny och det känns fel på nått vis! Gå in och kika och rösta på vilken sida som menyn ser bäst ut i.

De som röstar på den vinnande sidan blir länkade!



Tack på förhand.. eller hur man säger heheh :)

Kram sara


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!