Summer longing

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-20 » 18:39:35
Sitter nu i ett jävligt kallt rum inlindad i mitt täcke och kollar på bilder, alltså saknar sommaren. Saknar alla minnen, shortsen, fina kvällar ute, dagar som spenderas i solen, uteserveringen på viskan, frappino på sandwalls plats och glass i stadsparken. Måste säga att sommar i Borås inte är sådär jättefarligt nu när man jämför med vinter i Borås, åh herregud alltså. Jag saknar värmen massvis, vill kunna gå runt i shorts och kängor eller höga klackor och stora solbrillor och inget smink. Fett. Så nu kommer ni få en bildbomb från mina favorit minnen i somras :)

Gotland en vecka med Sanne och Patricia

Spenderade nästan varje på burmaister i klack och fina kläder med alkohol i hand

 


Dansade till Afrojack och  träffade honom efteråt


Var på Fårö och tog fina bilder

 


Njöt av solen och en fin stad med fina vänner


Umgicks och hade det bra


Dansade till Like mike och träffade honom med

Drack, mycket och hade mycket kul

 

Liseberg

Var på Liseberg med fina vänner, började bli höst

Blev superblöt och kände mig cp och fri

 

Var ensam hemma i två veckor så hade fina vänner på besök nästan jämt :)

 

Åh ge mig sommar, ge mig student och ge mig turkiet! :)

Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2011-02-20 / 21:57:16

ååh jaa sommar :D !<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!