Sportlov

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-16 » 01:11:45
Alltså att kalla ett lov sportigt är ju bara helt galet haha! Jag tror inte jag är den enda personen som har lov nu som liksom trycker på pausa knappen och den största ansträgningen man gör är att gå mellan sängen, soffan och köket. Det är iaf min ansträgning idag, tja om man inte räknar med jobb då. Det har jag gjort idag, jobbat gick riktigt uselt så ska försöka jobba lite till imorgon. Funderar på om jag ska jobba mellan tre och nio, är liksom större chans för cash då ju och tja jag behöver pengar big time. Speciellt eftersom jag ska dra och betala handpenningen på resan som blir av i sommar, two weeks to turkey with nice people :D Det ska bli fett! Men behöver jobba arslet av mig om jag ska ha råd att leva där nere också haha xD Men men nu ska jag göra iordning mig, kanske ta en liten outfit bild och sedan lägga mig i soffan och hoppas att sömnen kickar in snart :)


 

Hoppas på att alanya kommer bli fett



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!