Splash of mango

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-21 » 22:18:02
Alltså vilken dag jag har haft, vaknade lite sent och kände att jag hade äckligt ont i magen så åkte inte till skolan, så jag letade efter massa musik till mitt solo som jag ska göra i skolan. Hittade en del bra musik men det var svårt att dansa eller hitta rytm i många, och hittade massa häftig musik med röst meeen det får vi inte ha tyvärr =/ Men hittade till slut en fin piano låt :) Annars idag har jag väl inte gjort så mycket, kom precis ur duschen. Alltså det är så jävla skönt att duscha haha, stört. Men hatar efter duschen när man kommer ut och fryser som en idiot och jag som är så himla torr måste smörja in mig direkt efter duschen för att inte gå sönder :( Hatar att smörja in mig, så tråkigt. Fast något som gör det roligare är Body Shops bodybutter med doft av mango, alltså jag har lust att äta upp den haha :P

 

Tyvärr är den ganska dyr, den kostar 165 kr för 200 ml men den är riktigt bra för torrisar som mig! :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!