Sova?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-18 » 11:33:35
Igårkväll så drog jag iväg till Brännan med Rirri för att ta en öl, och det blev faktiskt bara en också, träffade tim och massa annat folk också så det var trevligt :) Men eftersom det var torsdag så gick sista bussen hem vid tolv så jag åkte då för jag hade ingen lust alls att gå hem haha xD Men iaf när jag kommit hem såg jag på vampire diaries och väntade på att Tim skulle komma, var verkligen skit trött så somnade till ett par gånger, men så kom han och vi gick och lade oss, fortfarande var jag skit trött men samtidigt skitglad för att allt var som det skulle, liksom vi låg nära varandra, fläkten var på och han värmde mig. Men sedan när han somnat så ligger jag fortfarande vaken och låg vaken till runt halv sex halv sju! Alltså det kändes inte alls okej, och jag som var så jääävla trött ett tag haha xD Men men min babe har iaf åkt för att se på bio med sin syster så jag ska försöka sova lite till, vill vara pigg ikväll då det är fredags pub med jobbet som gäller! :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!