Sold

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-02 » 14:29:57
Första kvällen på jobbet igår gick bra, jag fick lyssna på när en tjej gjorde samtal på hennes sätt och se hur hon fick sålt och så, sedan fick jag ringa själv och sålde på mitt andra samtal stolt tjej haha! xD Fick stolt fyra till också, det är najs :) Kanske inte den bästa prestationen men det går nog bättre snart :) Idag har jag softat i skolan, såg klart filmen hotell rwanda, så jävla hemsk. Vi ska skriva en konflikt analys om folkmorden i Rwanda på samhällen, ska faktiskt bli intressant! Men nu sitter jag hemma efter att jag suttit två extra timmar i skolan och bara snackat bara, gillar mina brudar i klassen och det måste vara något speciellt med matsalen, alltså den river ner alla våra barriärer och vi snackar om allt, verkligen allt i matsalen haha så sjukt xD Men nu ska jag kolla på How I met your mother tills OC börjar :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!