Shoes

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2011-02-03 » 20:59:12
alltså är så brutalt jävla sugen på nya skor, det är nästan syndigt så sugen jag är! Satt och kollade på nellys hemsida igår och det var nära att jag beställde hem tre par! Alltså för mina sista pengar och jag sade att jag skulle spara mina pengar, yeah right liksom haha xD Och nu sitter jag och kollar på have2have som har rea och också cp snygga skor, ååh vad jag är sugen! Önskade att jag sket pengar så att jag kunde beställa alla jag vill ha!


Zhob SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Matsumoto 3 SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

 

Är sugen då dessa två par skor från nelly, de första är lite jeffery campell inspirerade and I love it, finns andra snygga Jeffery inspirerade på nelly också och jag älskar matsumoto skorna...

 

Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2011-02-04 / 10:16:24

skulle du inte baraleva på 100 kr denna månaden ? :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!