Sade jag inte tiiiiired?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-17 » 01:49:40
Sade jag inte att jag var trött innan? Jag sade det va, hrm det verkar ha ändrat sig för nu är klockan kvart i två och är fortfaranda klarvaken, this sucks! Funderar på om jag ska tvinga upp mig tidigt imorgon för att ställa om dygnet lite, eller kanske dra en dygning! Fast jag är så sämst på sådana själv, när jag dygnar lägger jag mig runt elva på morgonen och vaknar vid sex kvällen och då måste jag dygna ännu en gång för att somna på natten >.< Funkar bara med sällskap och något att göra, hahaha xD Jag säger bara, sommaren almin, tim och rijalda, en vecka då jag sox max fyra timmar per natt/dag somnade oftast vid fyra på eftermiddagen och vaknade vid sju och var vaken hela natten och dagen, that was awesome :P Tja men själva poängen med det här inlägget var inte att berätta att jag är skit pigg utan det var att lägga upp en dagens, eller en gårdagens egentligen, men gör det efter att jag har gjort iordning mig för natten haha :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!