Mysigt värre

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-14 » 00:53:34
Dessa senaste dagarna kan man kalla riktigt mysiga. I torsdags sov jag hos Evelina, i fredags sov Erika hos mig, igår så var jag hemma hos Sanne sedan kom tim hem till mig och idag har jag myst lite hos Evelina igen haha xD Ska bli ganska skönt att få sova i sängen för en gång skull, har sovit i soffan sedan min dataladare krascha, och så sover jag alltid i soffan när någon annan sover med mig haha! xD Men nu är det iaf sportlov och alla hjärtans dag, det första är skit najs, det andra... tja det hade varit ganska obetydligt om det inte vore för en speciell detalj, vad som hände på alla hjärtans dag 2009, shiit så länge sedan och gud vad underbart men åh så jobbigt idag... två år, två år hade det varit.. Men men det är ett annat inlägg! Nu ska jag lägga in en bild, för har hört av en del att jag är dålig på det haha xD Så tänkte visa er en bild på fina Evelina som jag umgåtts med lite nu :)


Finis Evelina :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!