Long time..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-27 » 21:07:55
Var ett tag sedan jag uppdaterade här nu, har inte riktigt haft tid! Ändå har det inte hänt så mycket, har väl jobbat mest. Och har varit ute och slarvat fast jag sade att jag skulle vara hemma. Men det är ju så TRÅKIGT att vara hemma utan sällskap :P Men men idag har jag också jobbat och har varit och tränat med fina seniors black. Det gick bra idag också hehe! :D Men nu ska jag titta på Twilight blev så sugen när mamma och tommy såg den igår. Ska väl dyka in i godis påsen som jag köpte i fredags och knappt rört, kanske beror på att jag käkat hur mycket godis som helst på jobbet både fredag, lördag och söndag ;)

I l o v e seniors black :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!