Fredagspub

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-19 » 18:37:39
Igår var det fredagspub med jobbet, alltså fest med jobbet :) Det var jävligt najs faktiskt, så fort vi slutat jobba så går jag in i konferansrummet där det står två stora bord fulla med både öl och cider och feststämningen drar igång DIRÄKT, skit trevligt var det. Efter ett tag så drog alla vidare, hamnade först ett tag på brännan sedan gick vi till torget, där var det också trevlivt men måste ju säga att det bästa på kvällen var ju när vi var på jobbet. Men idag var det inte alls lika roligt, när jag vaknade hade jag på mig en betonghatt som inte riktigt ville försvinna när jag drog till jobbet. Men som tur var så var jag ju inte ensam haha, men kan ju säga som så att jag var ju inte ensam iaf :P Så det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig i sängen. Nu funderar jag på vad jag ska göra ikväll, har inte jätte lust att stanna hemma för har lånat ut mitt rum till Linnea för att hon ska ha tjejkväll sååatte :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!