Bad update

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-07 » 16:01:44
Jag vet att det har varit dåligt uppdaterat här, men min dator börjar cpa lite, eller iaf laddaren till den. Eller jag hoppas att det är den iaf haha xD Men men tänkte skriva ett snabbt inlägg iaf. Skulle egentligen iväg på träning idag men dom ringde från jobbet så jag drar väl och jobbar istället, lite gött med extra pengar :) men men vad har hänt det senaste? Inget egentligen, jag var med tim i fredags och var ute och firade melinda i Lördags och i söndags tog jag det lugnt och tränade lite. Är ganska gött att träna måste jag ju säga ;) Ser på OC nu och det är ju så fint haha :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!