Moving out

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-08-16 » 16:21:31
Håller febrilt på att leta en lägenhet, ska ju flytta om två veckor till växjö för att plugga till socionom. Måste säga att jag ser fram emot att flytta hemifrån och leva sitt egna liv på egna villkor. Men är nog mest nervös och ångestladdad faktiskt. Jag menar, jag lämnar ju alla här hemma, min kärlek, mina vänner och cheerleadingen. Det är första gången i hela mitt liv som jag står ensam på egna ben. Den enda som jag känner där nere det är min bror och hans flickvän, som jag ska bo hos i någon vecka om jag inte hittar lägenhet. Men det är ju iaf någon, så jag står inte helt ensam. Men just nu är jag lite sur för nu är jag inne i leta lägenhet mode och dom sidorna som jag ska gå in och leta på finns inne på facebook, men det är klart som fasiken att facebook cpar sönder nu när jag ska hålla på att ringa och ha mig, sjukt störande.

Men iaf, var på möhippa i torsdags och bröllop i fredags, min älskade vän rijalda gifte sig med philip, mysigt faktiskt. Ska slänga in lite bilder när jag hittar motivationen till det. Annars har jag väl mest umgåtts med kompisar, men största delen av min tid spenderar jag nere i mitt källar rum med min babe. Kommer bli stört tomt att inte sova bredvid honom när jag flyttar. Fy fan!

Fast nu ska jag börja leta lägenheter igen, kom igen facebook fuuunka!


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2011-08-18 / 17:52:54

Hoppas du hittar lägenhet :)


Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!
URL: http://smnmode.blogg.se/ 2011-08-18 / 19:34:19

Ha en fin kväll :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!