Dagens outfit

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-04-19 » 22:26:37
Dagens outfit får ni inte se hahahahah! ^^ Vilken luring va!? ;) Dagens outfit bestod iaf av korta cheershorts och en bikini topp, har legat och stekt på min altan halva dagen, så jäääävla najs. Alltså det är helt underbart! :D Senare drog jag till jobbet, där hade jag svarta strumpbyxor och en lång stickad tröja. Alltså det tog emot att dra till jobbet när det var så fint väder men jag tänker bara på alanya och vad jag kan göra där med pengarna som jag tjänar! Men nu ska jag väl softa lite och kolla tv innan jag somnar, det är ju dags att jobba och städa imorgon då!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!