Tjoho

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-09-19 » 16:27:09
Rösten är lagd, kunde inte bestämma vad jag ville rösta på så jag röstade på tre olika partier från två olika block. MEN jag röstade iaf! Så nu har jag rätt att säga att jag har gjort något för samället, eller mig själv beroende på hur man ser på saken!
Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2010-09-19 / 23:17:51

i wanna see moooreee PICTURES!!!!!:D


Postat av: Londonbloppis
URL: http://londonbloppis.blogg.se/ 2010-09-20 / 12:37:08

Hej!



Jag sag att du var intresserad av Lipsy klanningen, och bad mig mejla dig. Du skrev dock inte din mejladress, sa har har du min, sa att du kan mejla fragorna dar. Jag vill bara tala om att frakt kostar 50kr, och det tar ca 2-3 dagar for klanningen att komma fram!



Ha en trevlig dag!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!