Sleepy

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-09-07 » 00:01:05
Sitter och kollar lite på bal och student klänningar, har tänkt ut min design på balkläningen men velar fram och tillbaka hela tiden! Om jag ska få min klänning uppsydd är det dags att bestämma designen och det snart! Usch får lite panik faktiskt

Idag har jag iaf varit i skolan som vanligt, hade jazzdans, tog dansfoton som ska hänga i estet korridorren så att vi tog lite kläder från kostymförrådet, det fanns så sinnessjukt mycket fult där inne haha! På Ullrikas danslektion så var vi och kollade på afrikanernas träning, imorgon ska vi kolla på genrepet. Ska även försöka klämma in lite gym imorgon också, känner mig oooootroooligt vidrig så ska försöka träna varje dag i fortsättningen.


Detta är då jag och magda, superhjälten och sidekicken Grodan :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!