5 September

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-09-05 » 14:30:46
Nej har inte skrivit på de senaste dagarna men har inte hänt så mycket tycker jag inte. Jag har varit och fikat nästan varje dag på viskan denna veckan iaf, och mycket mycket pengar har gått åt! Det är helt sinnessjukt! Men men ska fika idag igen, med Karin, Rijalda och Robert. Blir väl säkert mysigt som vanligt nu när solen skiner :)

Igår så var jag på Liseberg med Sanne, Karin och Stephanie. Det var sjukt kul faktiskt, vädret var skit gött och jag fick en kall dusch i flumride, och jag åkte HÖJDSKRÄCKEN! Det är helt sinnessjukt, gud jag lovar jag grät jag skrek och jag höll på och spy. Jag avskyr höjder!
Men nu ska jag välja lite kläder och sminka mig nu :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!