13 September

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-09-13 » 22:01:55
Usch just nu är jag riktigt trött, har dansat i princip hela dagen i skolan och sedan en tuff träning med laget idag också. Men det känns rätt gött att man kommit igång med träningen ordentligt igen. Upptäckte imorses att jag har fått lite magmuskler, dem syns dock bara innan frukost haha xD

Försökte se på valdebatten mellan Reinfeldt och Salin innan, alltså den som sändes igår men insåg att jag var aaaalldeles för trött för det så jag ska försöka göra det imorgon istället. Känns både jobbigt och bra att jag får rösta, liksom jag är vuxen enligt lag men samtidigt så är jag så okunnig om samhället och om de olika partierna... Men nu vet jag nästan vad jag ska rösta på iaf :)

 

Slänger in en bild på mina älskade men fortfarande oanvända skor, ska träna upp min fot så att jag kan ha sådana här härliga skor :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!