Sovmorgon

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-10-21 » 22:06:43
Åh så underbart, imorgon har jag sovmorgon till tjugo i elva. Skit gött! Men kommer väl förmodligen vara uppe för länge bara för det, tror jag kommer ha svårt för att sova inatt. Pga personliga problem som jag inte riktigt vill ta upp här, kanske senare när problemet inte är ett problem utan en lösning.

Förövrigt har det varit en bra dag. Hade en lektion sedan var det fotografering som fotografen tyckte gick bra. Efter det var det hem och softa käka och sedan träning. Känns gött att programmet börja sitta och dm är inte förrän i mars :)

Nu ska jag göra lite läxa och sedan ska jag krypa ner i soffan, som den här veckan har varit min säng. Älskar att somna med tvn på <3 :)
Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2010-10-21 / 22:54:59

problem?? vill du prata om det? <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!