Shopping :)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2010-10-30 » 15:23:24
Kom hem från Göteborg för ett tag sedan, och nej ingenting hände i nordstan. Fast vi var inte där inne, jag tycker det är mycket mysigare att gå ute och shoppa! :) Köpte iaf en klänning och ett halsband och jag och Sanne köpte även present till Karin I hope she likes it :) Klänningen och halsbandet är från BikBok, jag letade faktiskt efter en cardigan eller kofta och hittade en snygging från Red men den kostade 500kr så jag var inte så sugen...

 

Detta är den nya klänningen, me like. Om jag har på mig den till Karin ikväll får ni se bättre bild då! :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!