Shop til I drop...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-10-26 » 17:30:11
Var precis det jag INTE gjorde idag men var sjukt sugen på att göra! Glömde min plånbok och tur är väl det för jag hittade massa snygga saker i stan som jag skulle köpt om jag hade mina pengar med mig haha :) Men eftersom jag inte fick stilla mitt shopping behov med Sanne så ska jag internetfönster shoppa lite iaf haha! Lägger upp något snyggt om jag hittar det. Funderar förresten på om jag ska köpa mig ett par skor imorgon, ett par vår/sommar skor visserligen men åååh så snygga!


 

Det är dom här jag vill köpa, I LOVE THEM!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!