Hemma!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-10-17 » 23:19:06
Kom precis hem från Halmstad, är fruktansvärt trött just nu så ska gå och lägga mig. Tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg. Halmstad var iaf riktigt kul, alla som kom på try outen var duktiga, jag och Valle fick vara Elins visnings objekt medans Alex bara satt ner förutom när det kom till bygg haha :D Har fått en ny tröja också, en cheer bullet tröja. Cheer bullets är alltså det cheerleading laget eller föreningen som kommer finnas inom Nissaflickorna i Halmstad.

Nu ska jag gå och lägga mig, återkommer med en mer detaljerad beskrivning av helgen när jag inte håller på att somna över datorn :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!