Gaddad!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-10-20 » 23:18:46
Jag har äntligen skaffat mig en tatuering! Och det  var duktiga Josefin som gjorde den :) Det blev Johanna på foten, har inte tagit någon bild på den än men kan lägga upp en bild när den var halv färdig, vill inte dra av plasten från den riktigt än. Måste ju säga att jag trodde det skulle göra mer ont än vad det gjorde. Det var bara på vissa ställen det gjorde ont, och lite obehagligt när foten hoppade till för att hon kom åt lite nerver haha xD

Min fot ser helt bruten ut haha xD Imorgon är det svenska sedan är det fotografering :) Ska bli najs :D
Postat av: Erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/ 2010-10-21 / 01:48:27

Fyfan vad najs! Riktigt snygg blev den också! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!