Fix och plugg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-10-27 » 22:01:43
Haha, jag gör allt för att slippa plugga verkligen. Bestämde mig för att plugga efter att jag gjort iordning mig men istället sätter jag mig och målar naglarna! Och pillar lite extra med det också haha xD Först tar jag ett violet glitter lack, lägger på ett skimrande lack över det och klistrar på tre UV stjärnor på varje tumnagel. Stjärnorna hade jag förövrigt i ett nagellack som jag köpte i Finland men typ aldrig använt för att det var så pilligt att få ut stjärnorna ;)

Bilden är ganska kass I know, men ändå! ;)

 

 

Nej nu ska jag verkligen plugga. PÅ RIKTIGT har prov på fredag ju! Så nu blir det inga mer inlägg idag xD

 

 

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!