Vilken kväll!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2010-11-21 » 03:36:01
Kom precis hem från PULS, har haft en så otrolig kväll! Helt sinnesjukt, har dansat som fasiken! Verkligen gett gärnet. Önskade att musiken aldrig skulle ta slut (samtidigt som jag ville trilla ner på golvet och dö) Alltså jag och Sanne bodde i princip vid DJbåset och vi dansade och dansade och dansade och det var så kul! Är hemma nu och är helt jävla död, det var längesedan jag hade så roligt! Och det var sjuuuukt mycket folk på PULS ikväll xD Gud, nu ska jag bara lägga mig i sängen och dö lite, kanske ska äta först. Är hungrig som faan xD
Postat av: erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/ 2010-11-21 / 08:50:53

vad glad jag blir for din skull! det maste vi gora nar jag kommer hem juuu. lova mig det?! och jag ar glad att du har bestamt dig for att forsoka sluta tanka pa tim som det var forut. sjalv kan man inte saga samma sak om mig och mr o. om du fattar? kan ta det pa msn eller nagot nagon dag snart om du vill <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!