Ledig <3

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-18 » 20:47:29
Har varit ledig hela dagen idag, skulle egentligen på en fotografering men den blev inställd. Så jag vaknade vid tolv tiden, hur skönt som helst verkligen! Har handlat, städat och fikat med Michelle. Har hunnit träna också. Det var så kul idag och det gick så sjukt bra, satte typ allt fast min rygg dödade mig! Körde programet flera gånger, det är naaajs :) Men det bästa av allt är att några i laget nominerade mig till captain, alltså typ extra tränare. Blev helt tårögd även om det inte är säkert att jag blir captain så var det helt underbart att veta att laget uppskattar mig :)

Förövrigt så sitter jag och kollar på Harry Potter, Bakom magin nu. Ska se filmen imorgon! Ska bli så jävla najs, JAG ÄLSKAR HARRY POTTER :) Läste boken på engelska på typ  två dagar, sååå bra var den!


 

Tycker Emma Watson är så fin tycker jag!

Postat av: alice
URL: http://xaliice.blogg.se/ 2010-11-18 / 21:16:09

du hade varit en jättebra captain. jag menar det, du är så himla förstående av dig och det tycker jag också är viktigt hos en lagkapten. du är ju dessutom väldigt erfaren och ger en jättebra feedback :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!