Killing me softly

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-11 » 23:10:21
Kollar lite på tv nu, har precis druckit en kopp vanilj thé i hopp om att det ska lindra min förkylning lite. Men nej, och inte har min hostmedicin verkat tillräckligt heller. HATAR att vara förkyld! Speciellt nu, jag har ju taggat så sjukt länge inför Sannes födelsedags fest och nu är det inte säkert att jag parta sönder, det var liksom planen! Men jag har bestämt mig, inget eller ingen ska förstöra min kväll (eller hur Rirri) Jag ska ha kul, jag har väntat på att Sanne ska fylla arton huuuur länge som helst :)

Har förövrigt försökt få lite volym i mitt hår, får se om mitt lilla ohemliga knep fungerade. Mitt hår är verkligen det plattaste som finns!

 

Tja ni ser ju liksom, den här bilden är tagen när jag gick i typ femman. Typ no life in hair!

Postat av: rijalda
URL: http://www.gotoofar.bubbleroom.se 2010-11-12 / 01:13:23

angående headern babe... så är det as komplicerat på blogg.se, du måste lägga in bilden på en sak,sen spara koden, sen på inställningarna o grejer,kanske kan hjälpa dig när vi ses<3


Postat av: rijalda
URL: http://www.gotoofar.bubbleroom.se 2010-11-12 / 01:14:23

i am back. KLART! ingeeeen och ingenting får förstöra våran kväll/Rirri


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!