Home

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-28 » 22:35:55
Är hemma från växjö, kom hem vid åtta tiden. Då satte jag mig och sydde ett par byxor som jag ska till dans föreställning som skolan har på onsdag. Det är ju inte dom snyggaste alltså! Vill ni se dom så får ni komma till bäckängs aula klockan sju på onsdag ;)

Men som sagt så har jag ju varit i växjö hela helgen. Var faktiskt skit kul och känner att jag borde hälsa på där lite oftare! Igår var det riktigt kul faktiskt! Gillar billig alkohol haha xD Idag så var vi och kollade runt lite i växjö. Hittade en snygg tröja som jag lägger upp en bild på lite senare. Nu ska jag göra iordning mig och lägga mig, är riktigt jävla trött haha!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!