Aj

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-16 » 23:17:49
Är hemma och min rygg dödar mig, ska nana snart. Nationella prov i Svenska B imorgon, soft att man knappt läst häftet >_< Kommer vara död tjej imorgon! Har iallafall spenderat nyttig plugg tid tillsammans med Michelle och sedan gick jag till Evelina och fyllde i min tatuering så nu är den fräsch igen, hoppas att den håller sig så ett tag till :) Appropå ryggen, ska till läkaren imorgon, hoppas att dom har något vettigt att säga!


 

Så här såg den ut första gången jag tatuerade den, den ser lite annorlunda ut nu, tar en ny bild imorgon när den inte är så kletig! :)

Postat av: ninetythree secrets
URL: http://ninetythreesecrets.com/ 2010-11-17 / 12:52:52

tuff! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!